top of page

Tek po Jugoslaviji, #DAN_0 , Ben Akiba

Da vsaj prvi dan ne bi bilo predivje, smo se v Beograd odpeljali že v sredo. Robo sem pripravljal že par dni prej, ampak na koncu ostal skoraj brez spanja in zjutraj smo zamujali z odhodom, ker je bilo še full stvari za narest. In ker nisem hotel česa pozabit, sem zjutraj v hišo na kolesih zlagal počasi. In se odpeljal z Muljave z dobro uro zamude. Seveda sem pozabil stvari v hladilniku :D

Fiko je prišel z vlakom iz Metlike in me že čakal na postaji s tremi kufri, greva po Niko in njene 3 kufre, nato pa gremo v Zlatoličje po Simona z masažno mizo ... ekipa je popolna in že smo čez mejo na Hrvaškem. Vozim najprej jaz, ker na dan 0 še lahko, nekje na polovici pa predam volan Fikotu, uradnemu šoferju odprave. Seveda mu bo pomagal Oli, Broke Oli :)

Pot ni bila nič posebnega, par postankov na bencinskih, normalen prehod obeh mej, slovenske popevke in že smo v Beogradu. napetost pa raste ...

Prvo noč prespimo v avtodomu pred hotelom Jugoslavija, za tako turnejo ne bi moglo bit bolje za začet. Tip nas je hotel ucurit za 180 DIN na uro, čeprav je na tabli lepo pisalo 90 DIN, vrnili smo mu tako, da sva šla z Niko na recepcijo in dobila kupon za gratis parking za 2 dni :)

Danes spimo zunaj :)

Jutro je bilo namenjeno iskanju interneta po bližnjih lokalih in takoj ugotovimo, da nas je včeraj domačin usmeril čisto narobe. Za hotelom je namreč Donava in na Donavi so seveda splavi, splavarske restavracije. Zavijemo v najbolj zanimivega, restavracija Amsterdam, not je oder, ozvočenje, lahko bi kar tukaj naredili standup, hehe ...

Restavracija Amsterdam na splavu

Najprej navdušeni nad internetom po dveh urah nalaganja fotke na server, pa ne več tako zelo ... Je pa bil lušten plac :)

Ob 14h se premaknemo v hotel, sledi tuširanje pod pravim tušem in upamo, da zdaj ne bomo več toliko švicali ...

Kosilo in gremo počasi peš proti klubu, kjer se bo zgodil prvi nastop.

Večer je povezoval Radomir Nestorović,

nastopil je Nemanja Živanovic z odličnim malo weird materialom,

za mikrofon pa je prijel tudi Fiko Dela Vega in naredil svojih prvih pet minut v srbohrvaščini. Uspešno, lahko bo nastopil tudi v Skopju, hehe.

Nadaljeval je Nikola Radojlović, slepi komik, ki je pravi kralj, smejal sem se kot nor.

Jaz sem bil zvezda večera, ker se nisem veliko časovno pripravljal na nastop, sem bil precej nemiren, malo pa tudi zato, ker je bilo v publiko polno gostov, ki so dejansko prišli zaradi mene, komplet ekipa S.A.R.S., Maja Pasuljević in Tzar, Minea iz negative two in z njo 8 slovenskih študentov medicine in stomatologije v Beogradu, tu pa je bilo tudi veliko komikov, ki so prišli podpret nastop, med njimi Jelena Radanović in Aleksandar Perišić. Vseh sem bil zares vesel, ampak trema pride z veseljem :D ... Sem pa s prvo šalo dobil tudi prvi aplavz in potem je šlo vse veliko lažje, nekako sem zajadral po publiki.

25 minut sem popolnoma užival in večer je bil odličen, ko pa sem na koncu izvedel, da so vstopnino prostovoljno plačali celo natakarji, ker so hoteli prispevat za otroke, sem skoraj potočil solzico. Milica iz kluba Ben Akiba je zaokrožila znesek in denar smo položili na račun društva za integracijo mladih brez enakih finančnih zmožnosti ...